گالري عكس

http://nikblog.com/uploads/l/loveteam/11886.jpg

http://parniaz.info/upload_image/0778b73e1e17858f8a71956ad0e58406.jpg

 

http://dl.parsafun.com/majidof/aks/odter/11.jpg

 

http://www.pic.iran-forum.ir/images/8au1dcjmqkogty9cl42l.jpg
 
 

http://www.pic.iran-forum.ir/images/fj8jkg5gweoz2atv08yp.jpg

 

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yo8dwkoegzeu3oe07eko.jpg

 


نظرات شما عزیزان:

هانیه جون
ساعت18:38---16 فروردين 1391


هانیه جون
ساعت18:36---16 فروردين 1391
اگه می خوای چیزی بگی بگو...... عرفان منو یادت رفته؟؟

هانیه جون
ساعت17:14---16 فروردين 1391
سلام.خوبی؟خیلی وقته دیگـــــــــــــــه نمی بینیمت.سال خوبی داشته باشی.

رها
ساعت12:38---24 دی 1390
دلم برای کسی تنگ است که محرم اسرار است…



دلم برای کسی تنگ است که راهنمای زندگیست…



دلم برای کسی تنگ است کهقلب من برای داشتنش عمرها صبر می کند…







دلم برای کسی تنگ است که دوست نام اوست…



دلم برای کسی تنگ است که دوستیش بدون (( تا )) است…



دلم براي كسي تنگ است که دل تنگ دل تنگی هایم است…



دوست عزيز خوشحال ميشم بهم سر بزني

مطالب جالبي نوشتي

منتظرتمپاسخ:دوست عزیز آدرس وبتون که کامل نیست


مریم
ساعت12:06---9 دی 1390
سلام عرفان جان
از وبت خوشم آمد.....
به منم سر بزنی خوشحال میشم


سلسار
ساعت13:11---16 آذر 1390
سلام عرفان جان.
وبلاگ خوبی داری.مطالبشو خوندم خیلی مناسب این ایامه.
یه چیز دیگه می خواستم بگم در مورد کوچ از بلاگفا و اینا:
چیزه لوکس بلاگ سایته خوبیه ها ولی یه اشکالایی داره که باعث شده من بعد از کوچ باز هم به بلاگفا برگزدم.
به قول خواهرم ثمین:هیچ سایتی جای بلاگفا رو نمی گیره.
حالا هم سر بیکاری هی میام به روز می کنم وگرنه وبلاگ اصلی من همون بلاگفاس.
خب دیگه خیلی حرف زدم کاری ندارین؟؟؟
بای


×یه پسر باحال×
ساعت22:54---13 آذر 1390
سلام.

مرسی سرزدی و اولین عضو امو های متفاوتی.

میخوای فقط عضو باشی یا هم عضو باشی هم آپ کنی و نویسنده باشی؟

خبرم کن.


Head Girl
ساعت18:46---13 آذر 1390
اره واقعا وبت خیلی قشنگه من از این به بعد بهت سر میزنم

ارغوان
ساعت17:57---13 آذر 1390
سلام من یه وبلاگ زدم جدیده یه سر بزن خوشحال میشم نظر یادت نره وبتم واقعا زیباست

مینا
ساعت11:01---12 آذر 1390
سلام مرسی که بهمون سر زدی. ما تورو لینک کردیم تو ام مارو لینک کن که بیشتر بهم دیگه سر بزنیم البته اگه دوست داشته باشی

مینا
ساعت8:30---10 آذر 1390
خداوند بی نهایت است اما به قدر نیاز تو فرود می اید و به قدر ارزوی تو گسترده میشود و به قدر ایمان تو کار گشاست سلام وبت قشنگه اگه وقت کردی به ماهم سر بزن

darya
ساعت18:13---4 آذر 1390
من اومدم واقعا آپ قشنگي بود خوشم اومد توهم عاشق امام حسيني من عاشق حضرت ابوالفضلم خيلي دوسش دارم خوب تا بعد بااااااااااااايپاسخ:خوش اومدي قدمت روي چشم

مرجان
ساعت18:04---4 آذر 1390
دریا همیشه از من دلگیر است
چون بزرگی دل دوستانم را به رخ او میکشم

موفق باشی


darya
ساعت17:25---27 آبان 1390
سلام من اومدم وبلاگ قشنگي داري خوشم اومد هر وقت آپي بهم بگو.......حتما سر ميزنم فعلا باي .........

مرجان
ساعت12:24---27 آبان 1390
سلام منم ارت ممنونم که بهم سر زدی با افتخار لینکیدمتون

مرجان
ساعت12:21---27 آبان 1390
سلام منم ارت ممنونم که بهم سر زدی با افتخار لینکیدمتون

پ
ساعت11:24---27 آبان 1390

لطفا فقط طبق دستورالعمل،عمل کنید و گرنه بعدا پشیمون میشن !



هیچ کلکی در کار نیست،این فال به طرز شگفت آوری دقیق خواهد بود به شرطی که تقلب نکنید!



در غیر این صورت نتیجه درست از آب در نخواد آمد و بعد آرزو می کنید که ای کاش تقلب نمی کردید !



این فال ۳ دقیقه وقت شما را خواهد گرفت،تا شما را طوری شگفت زده کند که گویی سر شما به طاق



کوبیده شده است !



ودر پایان حتما آرزوی شما بر آورده میشود ! که شرط این قذیه را در آخر خواهم گفت !



این متن را قسمت به قسمت انجام دهید و از خواندن این متن پشت سر هم خودداری نمایید !



تذکر : در هنگام نوشتن اسامی اطمینان حاصل کنید که این اشخاص را می شناسید و از بکار بردن



نامهای الکی جدا خودداری کنید تا در آخر کار پشیمون نشید !



نکته مهم : همچنین به یاد داشته باشید در هنگام نوشتن اسامی و عمل کردن به دستور العمل از



احساس و غریزه خود استفاده کنید و از تفکر زیادی پرهیز کنید((یعنی هرچی به زهنتون رسید



بنویسید))



دستورالعمل : حالا یک کاغذ و قلم بردارید. تذکر:هر مرحله را بدون نگاه کردن به مرحله بعدی انجام



دهید !



قبل از هر کاری اعداد ۱ تا ۱۱ رو زیرهم،ستونی((ردیفی)) بنویسید.



۲- جلوی شماره ۱ و ۲ هر عددی را که دوست دارید بنویسید.



۳- جلوی شماره ۳ و ۷ اسم شخصی از جنس مخالف خود را بنویسید .



۴- نام اشخاصی را که می شناسید ، چه دوست ،اعضای خانواده یا فامیل، در جلوی عددهای ۴ و ۵ و ۶



بنویسید



۵- در جلوی عددهای ۸ و ۹ و ۱۰ و ۱۱ نام چهار ترانه((آهنگ)) را بنویسید ((جلوی هر عدد یک ترانه))



و در آخر می تونید یک آرزو کنید
http://www.zooom.loxblog.com/



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
پنج شنبه 26 آبان 1398برچسب:, | 15:22 | ♥autumn boy♥ |